mandag 21. desember 2015

Beklager

Jeg beklager så mye at jeg ikke har fått blogget på ei stund. Men her har det gått i ett i det siste. Måtte forte meg å flytte ut og vaske ned leiligheten jeg bodde i, og komme meg inn i leiligheten her før jeg skulle opereres.



Den 11.desember kom det lastebil, og leiligheten ble tømt. Og 13.desember fikk jeg tømt boden og vaska ferdig leiligheten. Den 15. sto jeg opp kl 5 for å dusje og bli klar til operasjon. Og kl 6:45 sto jeg på togstasjonen. Hatt mye smerter etterpå,  så her er det ikke klart til jul.
I kveld kom barna hjem, så i morgen skal det pyntes litt til jul og vi skal på førjulsbesøk til mamma. Gleder meg masse :)

Har veldig mye å fortelle dere, men får ta litt i gangen :)  Det er veldig mye som har skjedd her de siste ukene, og alt kommer frem litt etter hvert.
Nå skal vi se en film her og slappe av litt før vi skal legge oss :)

Sove godt alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar