tirsdag 29. desember 2015

Slappe av?? neeeh....

I dag skulle jeg egentlig bare slappe av, ikke gjøre noe annet enn å se tv og strikke. MEEEEN, for de av dere som kjenner meg, så vet dere at det ikke helt fungerer for meg.



Jeg våkna med ett smil i dag, luftet hundene og satte på kaffe (ikke til meg bare så det er sagt).
Så fikk kjæresten en kopp kaffe på senga før han sto opp, og det var en rolig morgen. Da kjæresten måtte dra, så satte jeg meg til med strikking. Men det varte ikke lenge. Så jeg plukka ned julepynten og juletreet her, så nå er det klart til å settes på lagret. Så har jeg tenkt og planlagt litt, og finner ut at jeg skal få til å ha ett lite spisebord her, må bare få ordnet klart på soverommene først.

Der skal senga mi og sengene til barna bytte rom, så det blir litt å holde på med fremover. Håper det blir klart innen få dager da, skal begynne i morgen :)

Har da fått gjort ganske mye i dag, likevel om jeg ikke skulle gjøre noe særlig i dag. Fremdeles endel smerter etter operasjonen, så nå må jeg bare ta det litt mer med ro! Egentlig så står det i papirene at de verste smertene skal være over etter 2 uker, og det har gått 2 uker nå. Men jeg har ikke vært så flink til å ta det med ro, så jeg får vel bare akseptere at det er min egen skyld at jeg har vondt enda.
Skal skifte tape på såret før jeg legger meg i kveld da, og håper det blir litt mindre smerter da.

I disse juledagene har jeg tatt en beslutning som skjærer i hjertet mitt, men jeg kan ikke bare tenke på meg selv. Beslutningen jeg har tatt er til det beste for alle parter, håper jeg.
Dette skal jeg komme tilbake til etterhvert. Litt vondt å tenke på det enda, så må la det synke inn og roe seg litt før jeg deler det med dere.

Jeg er fremdeles i tenkeboksen på om jeg skal stå frem med hvem jeg er, eller om jeg skal være anonym fremover. Det er endel ting jeg skal dele med dere som er ganske sårbart, og med tanke på det, så kan jeg tenke meg å være anonym. Likevel så vet jeg at ved å stå frem i offentligheten med enkelte ting, så kan det hjelpe andre folk. Så dette må jeg tenke litt mer på.

Nå starta det en ny film på TVNorge, Season of the Witch med Nicholas Cage, så da skal jeg sette meg med strikketøy og se på den. Håper dere alle sammen har en nydelig kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar