tirsdag 26. januar 2016

God morgen verden

Ble ikke noe nattainnlegg fra meg i går, av den enkle grunnen at jeg lå på sofaen, smådopa og småsov.
Jeg var litt for sprek i går, gikk 9,9 km.


Deilig å gå tur, men smertestillende var veldig godt å ha i går kveld. Beina dovna bort og jeg sleit med balansen. Ble ikke mer stødig av å innta pillene hellet, så det var best å bare ligge stille.



I dag har jeg null planer, bortsett fra å vaske en hund og slappe av. Og bestille busskort! Skal ikke gå opp de bakkene der før til sommeren jeg. Håper smertene blir mindre utover dagen.
Ettersom jeg inntok piller i går og hadde veldig vondt, ble det en urolig natt for min del. Har ikke sovet godt eller nok. Men det blir vel bedre etterhvert :)

Mens jeg døsa på sofaen i går så jeg filmen The november man.  Den var sannelig ikke dum. Anbefales om du liker kombinasjonen krim, action og thriller :)
Har du tips om filmer så rop ut. Blir nok endel sofasliting de neste dagene.



Ha en herlig tirsdag folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar