tirsdag 8. desember 2015

Nok en herlig dag er over

Da er tirsdagen snart over, og jeg skal ganske snart legge meg. Blir ikke noe langt innlegg i dag, for nå må jeg få unna endel saker og ting.

I dag har det vært en ganske rolig dag, men har fått skrevet kontrakt på leilighet, fått nøkkel som jeg måtte kopiere og skal dra opp med 2-3 lass i morgen. Så har jeg hatt koselig besøk i kveld.
Må si det er herlig med folk som får meg til å tenke på positive ting, LOVE IT!!

Nå skal jeg bare skrive litt dagbok, så må jeg prøve å sove. Sovna ikke før i 5tida sist natt, og det går ikke når man skal få fiksa klart i ny leilighet og få kjørt noen flyttelass :)
Sånn litt etterhvert, skal jeg involvere dere i alt som har skjedd her de siste mnd, men det kan ta litt tid å få skrevet. Og jeg regner med jeg kan få endel tyn fra noen for at jeg skriver om dem her. Men det er noe jeg får ta når den tid kommer. Jeg kommer til å skrive det her, slik at dere vet hva som har skjedd. Kommer også til å legge ut litt mer om hva som skjer rundt meg nå for tida, jeg er vel bare litt feig, men vil ikke legge ut om ting før jeg virkelig vet hva som skjer med alt som skjer. /puuuuuh, det ble en tung setning

Jeg ønsker dere en nydelig natt, ta godt vare på dem dere er glade i, plutselig er de ikke der lenger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar