søndag 6. desember 2015

Forelskelse.....



Husker du da du var nyforelsket? Da hjertet banket litt ekstra hardt, bare tanken på den man er forelska i bringte frem smilet.
Man klarer ikke å tenke på stort annet, for en forelskelse tar veldig stor plass både i hjertet og i hjernen.



Dette må være den mest fantastiske følelsen man kan kjenne på. Man svever liksom på en sky, og kommer det dårlige nyheter, så føyser man det unna for det er mye koseligere å tenke på kjærligheten man har funnet.

Når jeg har litt småtunge dager, tenker jeg tilbake på den tida man var nyforelska, da ingen problemer virka for store, da verden var bare hjerter, sommerfugler i magen, kjenne på smilet og følelsene som var tilstede der og da. Dette kan faktisk lyse opp dagen min.



Likevel om forholdet jeg gikk inn i for 20 år siden, eller 2 år siden ikke varte, så kan jeg enda hente frem følelsene da jeg var nyforelska. Vil ikke fokusere på hva som skjedde like før bruddet, heller holde fokus på alle de herlige følelsene den første tiden.

Tenk litt på det, kanskje det bringer frem ett smil til deg også :) Ha en fin søndagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar