onsdag 2. mars 2016

Så ligger man og titter ut i mørket

Jada, her ligger man og glaner ut i mørkret, ikke snakk om å få sove.
Ligger og holder rundt (les: klamrer meg til) den puta igjen. Skulle tro det sto om liv.

Har en liten følelse av at det blir veldig lite søvn i natt også. Skulle egentlig fått sove da, for jeg er egentlig stuptrøtt. Vært våken i 19 timer nå...

Har sitti/ligget i mørkret så og si hele kveld. Stirra opp i taket og tenkt. Vet ikke om jeg egentlig kom frem til noen smart løsning på noe som helst. Bortkasta tid!

Skulle prøve å skrive litt mer på sangen jeg jobber med, men fikk bare til refrenget. Så får skrive ett par vers en eller annen gang når jeg våkner og er ferdig i sentrum. Tror sangen kan bli bra om jeg bare får en AHA-opplevelse og får refrenget til å bli bra.

Nei, jeg er visst ikke sliten nok til å sove, så nå vurderer jeg å slå på ett lys og lese litt. Kan ikke bare fokusere på sorgen nå. Får heller lese litt slik at jeg blir ferdig med denne serien.

Håper dere sover søtt nå, eller at dere sovner godt når dere legger dere. Her blir jeg nok liggende å snuse ned i puta, savn er noe dritt.....

God natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar