fredag 4. desember 2015

Oppdatering på forrige innlegg

Nå skal jeg komme med en liten forklaring på siste innlegg. Det skjer litt for mye, jeg blir stressa og reagerer med å bli veldig lei meg. 
Og på tirsdag rant det litt over. 

 

Jeg var på visning på ei leilighet, for denne leiligheten skal selges. Og jeg gikk oppover (ca 2,7 km en vei) for å se på leiligheten og hilse på han som styrer utleien. Han var veldig positiv til at jeg skulle få flytte inn der, og jeg var i ganske greit humør på tur hjem. 

Så får jeg liksom høre at jeg skal stå alene med å få leiligheta her klar for fotografering. Det sto vel ca 50 esker på det ene soverommet, og bildene til salgsprospektet skulle tas i dag kl 12:30. 
Så jeg måtte komme meg og skrive kontrakt på leie av lager, og jeg måtte komme meg opp til x`n min for å låne bilen hans. 
Heldigvis kom det en kompis og kjørte meg, så jeg fikk fiksa det. 


I går var da helvetesdagen, fikk heldigvis god hjelp fra ene barnet mitt, og vi kjørte bort 2 store lass med esker og div. Så det ble ganske så ok her. Personen som egentlig skulle hjelpe til, hørte jeg ikke mer fra. I går holdt jeg på til ca 1:30 i natt med å få mest mulig klart til i dag. Og kan si det slik at jeg kjenner det veldig godt i ryggen i dag. Er lite gangfør og det er smertefullt hver gang jeg rører på en fot. 

Fotograferinga gikk supert,  og huseieren hjalp meg både før og etter så jeg skulle slippe å bære så mye selv. Flaks for meg *S*
Etter fotograferinga, så fikk jeg skrudd sammen ett lite kjøkkenbord, så nå ser det veldig fint ut her. Leiligheta er strøken. Meeeeen, jeg skal flytte! I går kveld, fikk jeg beskjed om at jeg får leiligheta jeg så på på tirsdag, så da må jeg bare tromme sammen en gjeng som kan hjelpe meg, får mest sannsynlig begynne å ordne i leiligheta allerede etter helga, så da kan jeg satse på å få det fint og koselig til jul. 
Bare tanken gjøre meg stressa, for jeg klarer ikke bære så mye selv. Så spørs det hvor mange som får til å være med å bære. 

Kjærlighetslivet er så som så også, men det er faktisk ikke førstepri nå. Jeg håper virkelig jeg får tatt operasjonen min nå i desember, det spørs bare på økonomien. Skulle ønsket jeg kunne fått leiligheten der for 2 mnd siden, for da hadde økonomien blitt mye bedre :)


Nå sitter jeg egentlig bare og slapper av totalt forran TV`n. Independence day på TV3, men jeg vet ikke om jeg klarer å holde fokus i kveld. Mye å tenke på enda. 
Håper jeg finner ut av det iløpet av helga. Potetgull og Cola nå, så skal ta livet totalt med ro i 2-3 timer nå, så lufte dyrene og kose puta. Satser på ei god natts søvn, så man er klar for mye sprell i morgen :) 
Håper dere alle får ei fin helg. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar