tirsdag 19. januar 2016

Til kjæresten min

En dag spurte du meg om hva det er jeg liker med deg. Og det tenkte jeg å skrive ett innlegg om nå.




For det første så er du så kjekk at jeg smelter innvendig hver gang jeg ser på deg. Hjertet banker litt kjappere hver gang jeg ser på deg!

Jeg elsker at du får meg til å føle ro og at jeg klarer å slappe av skikkelig sammen med deg. Du gir meg også en trygghet som det er sykt lenge siden jeg har kjent.

Jeg elsker øynene dine, de utstråler en varme og godhet uten like.  Og du har masse glimt i øyet. Hver gang blikkene våre møtes og du smiler mot meg, så kjenner jeg sommerfugler i magen. Jeg forelsker meg i deg på nytt hele tiden! 

Du har snille, gode hender som jeg er bombesikker på at aldri kommer til å slå meg!

Når du holder rundt meg på natta, sover jeg veldig godt. Ingen vonde drømmer slipper til når du passer på meg ;)




Jeg stoler veldig mye på deg, skjeldent mye ettersom vi ikke har kjent hverandre så veldig lenge. Det er deilig å kjenne på den tilliten.

Jeg elsker kroppen din, du er så deilig å krype inntil på natta, eller når vi ser film. Føler mye på at jeg vil være nær deg hele tiden! Jeg elsker å stryke på deg, og nyter varmen din.

Jeg elsker humoren din, den er veldig lik min, og jeg koser meg sammen med deg! Vi har endel like interesser også, og det er jo ikke dumt :)
Vi liker de samme filmene, og samme mat. 
Musikk er vi ikke helt 100% match på, men det går da fint likevel :)

Jeg elsker at du virkelig bryr deg om familien din, du er en veldig god pappa og stiller opp mye for barna. Og det er godt å se. Jeg forelsket meg virkelig på nytt da jeg så deg sammen med barnebarnet ditt, det var ingen tvil om at hun er veldig glad for å se bestefaren sin :)

Du har enkelte lyter jeg ikke elsker, det er ikke alle dager det er like lett å være glad i deg. Men fordi det er så mye jeg elsker ved deg, så vil jeg ha deg akkurat slik som du er :) 

Alt i alt, så er DU den jeg vil dele resten av livet mitt med! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar