mandag 28. desember 2015

Da var julen over her

Nå har barna dratt og da er det ikke mye julestemning igjen i huset. Vurderer faktisk å plukke ned julepynten og få plassert julepynten på lagret. Får se hva jeg orker å gjøre.
Det har vært noen herlige dager, og vi har kosa oss masse. Synd det er 2 år til neste jul vi er samlet.



Etter barna dro, ble det veldig stille her, så jeg lurer egentlig på hva jeg skal finne på fremover. Det er utrolig kjedelig uten barna rundt seg, men 8.januar kommer de tilbake, så jeg får bare se frem til det.



I kveld tror jeg at jeg skal bare chille og kose meg, finne en film eller 3 og spise noe god mat. IKKE julemat, det er jeg litt lei av nå *S*
Kanskje jeg bare steker kjøttdeig og spiser tacochips til. Godteri har jeg ikke spist så mye av i jula, til nå hvertfall, så det kan nok hende det blir litt av det i kveld. Trøstespise litt og satse på at nedturen for at barna har dratt er bedre utover kvelden.

Til dere som ikke har barna hjemme hver jul, eller ikke har barna boende til seg, hvordan kommer dere over det tomrommet når barna drar? Jeg må hvertfall finne på noe for å fylle tomrommet, for det er like stor nedtur hver gang.



I morgen skal jeg begynne å ommøblere og rydde litt i leiligheten, så får man se hvor mye man klarer å gjøre selv. Det er 2 uker siden jeg ble operert i morgen, og jeg skal ikke løfte noe tungt eller anstrenge meg så veldig mye på enda 2-4 uker. Vanskelig å sitte stille og ikke gjøre noe fornuftig.

Har dere tips til hva jeg kan finne på, så rop gjerne ut. Jeg har sett så sykt mange filmer de siste 2 ukene at jeg er snart like firkantet som skjermen.

Håper dere har en nydelig 4.juledag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar