torsdag 10. desember 2015

Flytting er noe !"#¤%&/

I dag skulle jeg få gjort så fryktelig mye. Joda, telefonen ringte stadig vekk så jeg kom ikke i gang. Headsettet lå i den nye leiligheten, så da måtte jeg bare holde telefonen da.
Da jeg endelig kom igang, brukte jeg en time på å fylle opp bilen, så var jeg egentlig dønn sliten. Nå står det masse klart til å pakke i bilen i morgen, så jeg håper jeg kommer igang i ca rett tid og får frakta masse før lastebilen kommer kl 17.

 Neste gang jeg flytter, skal det være til kjøpt bolig! Bom basta!
Skal gå gjennom masse og kaste/gi bort/selge. Ting som har stått i boden i ett år som jeg ikke har savna kan jeg bare kvitte meg med :)

Roer ned litt nå med koselig chatting og fin musikk på youtube før jeg skal sove, så håper jeg at jeg får klart masse i morgen så jeg kan tilbringe min første natt i ny leilighet allerede i morgen.


Ha en nydelig natt folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar