lørdag 2. januar 2016

Nytt år, nye muligheter

Nyttårsaften er over. Årets siste dag, god mat, godt selskap og fyrverkeri.
Nyttårsforsetter er vel noe de fleste har, men jeg har ikke hatt det på endel år nå. MEN, for 2016 skal jeg ha noen mål da :)

Her ble det en rolig nyttårsaften, var ute og så på fyrverkeriene og fikk tatt endel fine bilder. Skal få lagt dem inn på pc`n en dag, så kan jeg vise dere. Man skulle ikke tro at det var anbefalt å ikke fyre opp noe, for det dundra og smalt rimelig i ett fra 19:30 til 01:45 her. Kjempemange fine å se på.

Mens jeg var ute, lå hundene bare og lytta og småsov. Men da jeg var inne måtte de bjeffe for hver eneste smell. Tror de er litt utspekulerte *S* SEEEEE hvor redd jeg er, trenger masse trøst og kos *HEHE* Men det gikk supert, og ingen skade skjedd.



Nyttårsforsetter er egentlig noe tull. Helt greit at man skal starte ett nytt og bedre liv, men det kan man jo gjøre uansett. De fleste treningsstudioer får veldig mange nye medlemmer iløpet av årets første måned. Jeg skal ikke gå i den fella, for jeg vet at jeg ikke klarer å holde det. Isteden har jeg som mål at jeg skal hjelpe folk som trenger det mer. Folk lokalt som sliter og som trenger litt hjelp i en vanskelig situasjon. Jeg skal også bli mindre lat når det kommer til husarbeid.  Jeg skal ha det fint og koselig rundt meg, jeg skal bli flinkere til å besøke mamma og jeg skal bli mer sosial.

For 2016 har jeg noen ønsker da, at økonomien skal bli mer stabil, og helst øke. Jeg håper på å få kjøpt meg hus eller leilighet, og jeg håper på å få kjøpt meg bil.
Jeg ønsker at alle i hele verden skal få oppleve fred, kjærlighet, alle skal få ha en god helse og at alle skal kunne klare å fokusere mest på det positive som skjer.

Hva er dine nyttårsforsetter?

Jeg ønsker dere alle sammen ett riktig godt nytt år, bruk det fornuftig ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar