onsdag 25. november 2015

Bøtteballetten


I dag har det vært vasking i fokus. Snart er det jul, men forhåpentligvis skal jeg flytte før den tid. Så i dag var det bare å få frem vaskebøtte og gå i gang.


Såh, nå er alle tak og 2 rom ferdig rundvaska. Bare 2 rom og stue/kjøkken igjen. Det blir vel tatt litt i helga og resten på mandag.
Jeg er superglad for at jeg ikke har stort hus eller stor leilighet, for da vet jeg ikke om jeg hadde klart rundvaskinga. Kjenner det godt i kroppen at jeg har holdt på med saker i dag, så i kveld har jeg bare sløva på sofaen.


I morgen blir det ikke tid til vasking, masse kjøring rundt omkring, hente barn, levere klær på frivillighetssentralen og fotballkamp på kvelden. 
Vi krysser fingrene for at Rosenborg vinner over franske Saint-Etienne slik at sjangsen for å gå vidre i cupen er tilstede :) 

Kort innlegg i dag, men blir bedre i morgen. Er det noe tema du vil skal bli skrevet om? Send en melding på facebook sida, eller kommenter her.
Håper dere har hatt en fin dag :) 

Facebooksida finner du her: https://m.facebook.com/fuglfoeniksblogg/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar