lørdag 21. november 2015

Energiløs

I dag har jeg en småkjip dag, har liksom ikke energi eller overskudd til noe. Er vel litt for mye tanker. Og ettersom jeg ikkehar fått tenkt gjennom tankene så veldig mye enda, så kan jeg ikke dele dem med dere.
Så jeg tenkte jeg bare skulle dele ett innlegg med dere sånn kjapt i kveld.



Neida, jeg bare tuller. Men humor er viktig når ting ikke går helt som planlagt. Jeg har ett ADHDhode uten like. Jeg må ha ting planlagt, må ha struktur. Ellers kommer jeg ikke langt. I dag ble ikke ting som planlagt, litt for at jeg var veldig sliten og tom for energi, og litt for at det ikke er alle som skjønner hvor mye planlegging faktisk betyr. Satser på at det blir bedre i morgen :) I dag føler jeg vel egentlig litt slik:


DET kunne vært gøy i dag :) 
Men, jeg har vært på visning i dag og likte huset kjempegodt. Ulempen er, om jeg skal bo der, at jeg trenger en bil. Det er dårlig tilbud med busser på den strekninga, så det kan bli litt vanskelig å komme seg på butikken, på møter og slike ting. 
Største fordelen med akkurat det huset, er at ungene kan få egne rom, jeg kan ha mamma på besøk, jeg kan sette opp gjerde så hundene kan få løpe litt og jeg får det stille og rolig rundt meg. Kjenner at jeg har veldig lyst til å bo der. Men må finne ut om jeg kan få tak i en billig bil litt fort. Tenketenke!


I morgen, lørdag, skal jeg komme igang med rundvasking her. Satser på å få tatt stue/kjøkken og kanskje badet. Da har jeg det meste klart, slik at jeg kan flytte ganske kjapt. Får beskjed ang huset på onsdag. Jeg skal på visning i morgen også da. Ei leilighet ikke så fryktelig langt unna sentrum. Så det spørs. Blir nok mye tenking i helga. Og pakking....

Men nå skal jeg egentlig bare sette meg litt med håndarbeid litt før jeg skal sove. Blir nok en lang dag i morgen.

Sove godt alle, og ha en fortreffelig flott lørdag :)

Ps: jeg har fått kontakt med 2 av deltagerne fra Gift ved første blikk sesong 2, og Patricia har svart på spm mine. Paul er i Kina, så han svarer når han rekker det. Oppfølgingsinnlegget kommer nok iløpet av neste uke vil jeg tro :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar