torsdag 12. november 2015

Reklamer kan være misvisende......

Jeg pleier å få med meg reklamene på tv og radio. Mest hører jeg dem, men noen ganger går hjernen min litt for fort når jeg hører enkelte reklamer.

Som f.eks denne: 



Har skjeldent fått med meg starten på reklamen, men når de snakker om elskling.no, så tenker jeg på en datingside. Så ble jeg litt satt ut da jeg oppdaget at det var snakk om en stømleverandør! Føler meg litt lurt ;)

Så har man denne: 


Når jeg hører ordlyden Stayhard.no, så tenker ikke jeg på herreklær, jeg tenker mer på en "hjelpemiddelsentral" for menn med lav libido. 

Er det bare jeg som tenker slik? 
Som regel når reklamene kommer, så fyker jeg opp av sofaen og skal få gjort unna litt i pausen, så jeg hører etter bare med ett halvt øre. Da kan ting misforståes ganske kjapt. 

Vet dere om flere reklamer som kan misforståes om man ikke får med seg hele innholdet i reklamen? Tips meg gjerne!

Ha en nydelig torsdagskveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar