mandag 30. november 2015

Utvikling med stormskritt

Om 5 til 10 år kan menn bære frem og føde barn sies det i denne artikkelen:
http://eneste.no/ny-forskning-menn-kan-fode-barn-innen-fem-ar/

Da tenker jeg litt på menn og hvordan ting fremstilles. Om kvinner/barn har influensa og feber, så er det bare en forkjølelse. Men når menn får feber og slikt, da er de døden nær!

Om menn skal begynne å føde barn, hvor mange barn fødes da tro? Jeg har aldri født selv, da mine har kommet til verden via nødutgangen. Men jeg har hatt gallesteinsanfall, og de smertene var visst det som kunne sammenlignes mest med fødesmerter. Jeg gikk ei uke med kraftige smerter, og husker ikke mye av de dagene.
Kommer menn til å takle smertene? Kommer de til å bli gravide en gang til etterpå?



Jeg kan jo ikke si noe om fødselssmerter sånn sett, men jeg vet av erfaring at smerter etter keisersnitt kjennes godt de 2 første mnd.
Kanskje det er tryggest at kvinner tar seg av denne oppgaven vidre også?


Denne mannen har faktisk bært frem ett barn (om det ikke er 2), men han var jo egentlig en hun og har skiftet kjønn. Så innerst inne er det ei dame. 

Er litt spent på hvordan utviklingen blir fremover, det forskes på så mye, og det er spennende å se hva som f.eks går an om 10 år :)

Ønsker dere alle en fin og god mandag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar