onsdag 18. november 2015

En kjedelig dag


I dag har jeg hatt en fryktelig kjedelig dag, jeg liker ikke å kjede meg, blir så innmari rastløs.
Dagen har gått med til venting, venting, og nevnte jeg venting?? Alt i alt har jeg ikke fått utrettet mye fornuftig i dag. 

Nå i kveld, rundt kl halv 10, så var jeg så rastløs at jeg måtte gjøre noe. Så jeg har jobba med litt håndarbeid frem til kl ble ca 3. 
Nå er det kanskje på tide å få seg litt søvn, slik at man får utretta litt i løpet av onsdagen. 
Ikke store planene her for denne dagen, men skal levere noe håndarbeid jeg er ferdig med, levere ut noe jeg har fått samla inn til en bursdag, og jeg skal på visning av en leilighet. Gleder meg veldig mye til den visningen, og håper jeg kan flytte inn om ca 2 uker. (Kryss fingrene for meg folkens) 


Om det blir mye skrivefeil og rot her, så kan det godt være fordi at jeg blogger fra mobilen. Er så lett tilgjengelig den, når jeg plutselig skal skrive noen ord til dere.

Jeg håper dere alle sover godt nå, og at dere får en utmerket onsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar