søndag 22. november 2015

Heia heia

I dag har det vært dagen før dagen for trønderne. Mange er allerede på plass i Oslo for den store cupfinalen i morgen. Jeg skulle egentlig følge med cupfinaleshowet fra Rockefeller, men glemte det og ble sittende å se film istedet. Har likevel fått mange snutter på facebook og på avisa, og jeg er bare bittelitt misunnelig på alle dem som er i Oslo og som skal på kampen i morgen.

Som trønder så er det bare ett lag som gjelder, nemlig Rosenborg! Nå er det noen år siden den virkelige storhetstiden, men vi er på tur tilbake. Guille ska hjæm!
Seriegullet har vi fått, så nå er jeg virkelig spent på kampen i morgen.


Jeg skal hvertfall se kampen på tv i morgen, det vet jeg mange som skal. Lurer på om jeg skal ta turen til Værnes og ta imot gutta når de kommer hjem. Med eller uten gull. 

Kanskje jeg får hilse på favorittspillerne mine også. Altså, jeg elsker hele gjengen, men Dorsin, Jensen og Mikkelsen er dem jeg setter høyest. 
Jeg håper maskoten er på plass i Oslo, og at trønderne lager skikkelig liv på Ullevål stadion!



Ha en riktig god natt alle sammen. Jeg håper vi 'snakkes' igjen snart. 

*Heia heia dein som vinnj, den ska få ett pølseskinn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar