søndag 17. januar 2016

Daffedag

Søndag er desidert den dagen i uka jeg kjeder meg mest. Jeg vet ikke helt hvorfor, for det er jo deilig med daffedag.
Men det er noe spesielt med søndager, det er lite bra på tv, det er dagen da 'alle' går tur og koser seg med familien og det er til og med lite som skjer på facebook!



Jeg har ingen av barna boende hjemme til meg, og da blir liksom søndagene ekstra ille. Men jeg får gjøre det beste ut av dagen likevel, så jeg skal kose meg med strikking og film.

I natt var jeg veldig rastløs, så jeg kjikka film til kl halv 5. Bølgen var ikke så verst den :)
 
                              


Nå skal jeg lufte hund og slenge meg ned på sofaen for ett par timer strikking. Så håper jeg det ikke kommer så mye snø som det er meldt i dag! Håper dere alle får en fin søndag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar