fredag 15. januar 2016

Good morning Norge!

Fredag, helg, kos.......Men først helgavask og shining av kåken.



Trøtt i trynet og småuggen fra morgenen av, men det blir sikkert bedre utover dagen :)

I går kveld kom jeg hjem ca ved midnatt, småsliten, men samtidig hadde jeg en koselig dag :) Var ikke så farlig å hilse på den familien til kjæresten i går kveld. Blir vel bedre neste gang. Kjenner jeg bli skikkelig sjenert i slike situasjoner. Men det blir bedre for hver gang.


Hvorfor blir det egentlig mer og mer kleint å møte 'svigerfamilie' jo eldre man blir? Finnes det noen svar på dette? Jeg skulle gjerne visst ei oppskrift på dette før jeg møtte familien til kjæresten, men nå har jeg vel møtt de fleste, så da trenger ikke jeg den oppskriften lenger. Men kanskje noen andre trenger tips. Send meg gjerne dine beste tips, så kan jeg lage ett innlegg om det :)

Men nå må jeg samle noen husmorpoeng her :) Ha en superduper fredag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar