torsdag 21. januar 2016

Det nærmer seg

Torsdag morgen, og jeg kan lukte helga! Gleder meg til å tilbringe tid sammen med verdens beste :)
Har sovet godt, så i dag skal jeg nok ha litt energi hvertfall :)
Det har selvølgelig kommet mer snø, så må vel måke litt igjen. Venter fremdeles på våren, sol og varme hadde ikke vært dumt nå :)

Kvelden i går ble veldig rolig, ettersom kjæresten sov til ca 23:30. Litt kjedelig når han sover,  men deilig at han er her uansett. Da kan jeg stryke på, og titte på. Sikkert derfor han snudde ryggen mot meg til slutt :P Ubeskrivelig hvor mye den mannen betyr for meg altså <3
Fikk sett en film og strikka ganske mye da, gjelder å se det positive i ting!



I dag blir det helgavask og klargjøring til helga, så noen husmorpoeng skal jeg nok klare å samle i dag også. Har en stor plan om å få gjort litt fornuftig i dag, så får man håpe at man ikke roter seg bort i helgavasken ;)



Ha en aldeles nydelig torsdag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar