torsdag 14. januar 2016

God torsdagsmorgen :)



Etter å ha lagt meg veldig tidlig i går, fikk jeg selvfølgelig ikke sove. Det er så innmari typisk! Dette kan ha flere årsaker da. Kroppen min er veldig dårlig vant med å hvile før kl 2 på natta, og jeg savner kjæresten min.



Det er veldig lett, altfor lett faktisk, å snu døgnet feil vei. Nå har jeg hatt en vane med at jeg har lagt meg kl 02, sovna mellom 03 og 05, og stått opp kl 11. Jeg har liksom ikke orka å stå opp tidlig på morgenene, for da blir dagene så lange. Det er ganske så kjedelig når kroppen ikke vil fungere i jobb. Så jeg må bare komme inn i en bedre rutine her tror jeg. Ordne med ukeplan med faste ting og tider på husarbeid, faste tider for gåturer og ikke minst faste tider for strikking evt annet håndarbeid.



En annen sak er at jeg ikke har sett kjæresten siden sent tirsdag kveld. Jeg savner ham masse, jeg håper vi blir samboere snart. Da kan jeg våkne med ham hver dag. DET er noe jeg ser veldig frem til. Kan bli spennende å se hvordan det blir å tilbringe mer tid sammen. Klarer vi å holde på humøret og unngå at vi blir lei av hverandre?

Jeg har stor tro på at dette vil gå bra, vi må bare legge opp dagene slik at vi ikke tilbringer 24/7 sammen. Litt alenetid må man ha :)



Nå blir jeg hentet ganske snart, så jeg må få på meg jakke og sko og komme meg ut.
Håper dere alle får en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar