mandag 18. januar 2016

en rar dag

I dag har en jeg skikkelig rar dag.. Jeg har tirsdagsfølelse.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sjekka mobilen og pc'n for å få med meg at det er mandag, men fremdeles føles det som om det er tirsdag. Slike dager gjør meg forvirra, og jeg får følelsen av at det er noe galt med meg.

Skulle likt å visst hvorfor man har det slik jeg. Det må jo være en grunn til at det er slik enkelte dager. Er det noen som har noen forklaring på dette?

Likedan når man kjører bil og stopper for rødt lys, man vet at bilen står stille for man holder bremsen inne, men likevel kjennes det ut som om man triller bakover. Er sikkert en forklaring på dette også, og nysgjerrig som jeg er, så får det meg til å tenke. Hvorfor er det slik? Hvorfor føles det slik bare noen dager og ikke hele tiden?

Kjør debatt og opplys meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar