søndag 31. januar 2016

Siste dagen

Da var det søndag igjen, siste dag i denne uka. Så var du ikke fornøyd med denne uka, kan du starte med blanke ark i morgen. Så får man håpe at uka som kommer blir snill med alle sammen ;)


Natta har vært den beste denne uka, måtte det bare fortsette slik. Alt blir så mye bedre når man får ei god natts søvn.

Etter fredagens storm og regn ble det kaldt igjen. Og det ble superglatt ute. Så nå nytter det hvertfall ikke å gå turer. Nå synes jeg det må bli vår slik at jeg får kroppen til å fungere litt bedre. Er litt lei av smerter og slikt nå. Kommet endel snø i natt, så kanskje jeg kan prøve på en tur snart :)


Gleder meg til å fungere bedre, for jeg liker ikke at folk ser meg slik som nå. Stakkars kjæresten min har ikke sett meg i superform enda. Eller kanskje det er det beste? /hehehe
Må tenke litt på den der altså!

Ha en super søndag alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar