fredag 29. januar 2016

Endelig

Jeg fatter ikke hvorfor jeg alltid gleder meg til helg. Jeg har jo søndag annenhver dag og søndagsfri. Likevel er fredag en herlig dag, og jeg gleder meg alltid til fredag.

Har sovet ganske greit i natt, og smertene blir stadig mindre. Jeg må vel snart vurdere operasjon av isjasen og prolapsen. Men ikke helt enda. Jeg vet hva jeg tåler nå, hvordan jeg skal holde meg tilnærmet smertefri. Men jeg har null garantier etter en operasjon. Blir jeg verre, så er det jo ikke verdt det. 


Tar jo tid etter en operasjon å trene seg opp igjen og fungere. Så jeg må vurdere litt etterhvert. Denne smerteperioden er nok min egen skyld da. Kunne lett unngått den. Har vært lite flink til å gå turer siste par månedene, og jeg skulle absolutt ikke gått nesten ei mil på mandag. Skulle ikke måka snø på lørdag heller. Men gjort er gjort, så nå får jeg bare gå noen runder og finne formen igjen. (Om noen finner den, så hold godt fast og kontakt meg! Jeg trenger den!) 

I dag skal jeg ikke gjøre noe fornuftig. Litt strikking, litt egenpleie (hårkur og ansiktsmaske) og masse film/tv :) Må vel lage taco i kveld også. og kanskje litt søknader om jeg gidder.

Ha en alldeles fortreffelig fredag folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar