torsdag 14. januar 2016

home sweet home :)

Det ble en ganske lang dag dette. Var med et av barna på sykehuset i dag, og dro hjemmefra ca 8:45. Alt gikk fint på sykehuset, så ble det en liten shoppingrunde avsluttet med ett besøk på Burger King.

Da jeg kom hjem, hadde det blitt levert ved her, selvfølgelig hadde de satt den ved trappa til overetasjen, så jeg måtte bære de 10 sekkene ned før jeg kunne gå inn. Rakk egentlig nesten bare å komme meg inn, så ble jeg henta av kjæresten. Og vi har farta rundt nesten helt til nå. Vært og besøkt 2 av hans barn, og jeg fikk hilse på barnebarnet hans. Kjempekoselig! Kom vel hjem ca kl 19. Så nå er det middagslaging her, og etter maten blir det film og avslapping.
Kjenner jeg er sliten nå.

Fikk melding i dag om at hunden jeg omplasserte 1/1, kommer hjem igjen i morgen. Hun som overtok henne er så allergisk at hun reagerer veldig på hunden nå. Det er litt synd, for hunden har kosa seg og det har dama også. Men da blir det en ny runde for å finne nytt hjem til henne.

Jeg håper dere alle har hatt en finfin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar