søndag 10. januar 2016

Forandring fryder

I natt var det ikke så lett å sove, så jeg lå og trykka på diverse grupper på facebook. Kjøpe/selge grupper pleier jeg å bla meg gjennom for å se om det er noe jeg skulle hatt.  Så fant jeg sofa som skulle gis bort.

Den var jeg og hentet i formiddag, de var så snille og bar den ut i bilen for meg. Så da jeg kom hjem, måtte jeg få hjelp av barna til å få ut sofaen som var her, og få den nye på plass. Skal rydde over i morgen og vise dere hvordan jeg har det på stua.

Men i kveld får dere bare en sniktitt på hvordan sofaen ser ut. 3+2, nydelig å sitte i, deilig å ligge i.
Jeg virkelig elsker gjenbruk!



Nå er det kjærestetid, så jeg bare ønsker dere alle en fin kveld videre. Og ei riktig god natt når den tid kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar