onsdag 13. januar 2016

Trøtt, men.....

Hva gjør man egentlig når man er trøtt, men ikke finner roen til å sove?
Jeg sliter veldig med å sove til tider, og nå har kjæresten vært her noen netter, så i kveld/natt ble det ekstra vanskelig å sovne.

Utrolig lett å venne seg til å sove sammen, eller egentlig ikke. De første nettene man sover sammen med noen, sover man egentlig ikke så veldig godt. Men så er det som om man skrur på en bryter. Det å sovne tett inntil en man er glad i, kan fort bli en vane. Og i kveld/natt er ikke kjæresten her. Så jeg ligger på sofaen og ser serie på netflix.

Begynner å bli trøtt nå, så lurer på om jeg ikke rett og slett sovner her forran tv'n :) reiser jeg meg opp nå, og går ut på rommet så våkner jeg av kulda på rommet. Da blir jeg liggende å vri meg ett par timer før øynene lukker seg.

Sånn ekspertmessig, så anbefales det at om man ikke har sovna innen 30-60 min (dette må man finne ut av selv) skal man bare stå opp og gjøre noe fornuftig. Bor man i leilighet bør man vel ikke støvsuge eller andre ting som bråker. Har en tendens til å skape sure naboer det.

Men nå lå jeg forte meg på søvntoget. Beklager at det ikke er bilde her.
Fikser noe i morgen.

Sove godt alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar