lørdag 16. januar 2016

Lørdagsformiddag

God lørdagsformiddag :)

Her våknet man til ett hvitt teppe ute på plena, og jeg liker det ikke. 9 kalde blå, og jeg venter bare på mildere vær.



I gårkveld kom ene hunden i retur, hun som overtok henne reagerte kraftig på hunden, så da må jeg lete etter nytt hjem til henne ganske kjapt. Jeg har endel ting på planene fremover, og kan ikke avlyse alt. Noe er allerede avlyst, så må jeg prøve å få gjennomført endel av resten. Føles ikke godt om jeg må forlate henne hjemme alene mye.

Hunden har deppa litt siden hun kom hjem, tror kanskje hun venter på å bli hentet av dem igjen. Nå koser hun seg forran ovnen, måtte fyre litt nå, for d var ikke så kjempevarmt her da vi sto opp. Og stakkars voffsen ble kald på labbene sine i snøen :)


Vi venter egentlig på at kjæresten skal stå opp da, jeg har kokt kaffe til ham, og nå skal jeg sette opp en plan for dagen. Må en tur på butikken (opptil flere) og jeg gruer allerede. Noe av det verste jeg gjør er shopping. Håper jeg overlever *S*

Håper dere får en super dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar