torsdag 21. januar 2016

Torsdagskveld

Nå er det ikke mange timene igjen til det blir familiekos i heimen. Skal bli herlig! Gleder meg som ett barn på julaften :)

Er nesten ferdig med alt på dagens to-do-liste, det som gjenstår er å henge opp ei lampe, noen lysestaker, ei hylle og en 'kurv'. Men det kan jeg fint ta i morgen også.

Akkurat nå går tiden til å glane TV og strikke, håper på å finne ett godt hjem til hunden nå, så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke får tatt meg godt nok av henne for tida.

Har egentlig vært en småkjedelig dag, men med serie på netflix og strikking skal jeg nok få kvelden til å gå. Håper jeg skal klare å legge meg i 'rett' tid i kveld :P Like vanskelig hver kveld det der.

Ha en nydelig kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar