fredag 29. januar 2016

Fredag kveld

Her venter man på at ekstem-uværet Tor skal gjøre sin ankomst. Akkurat nå er det vindstille her, så da kjører vi en liten tur før vi skal lage taco og kose oss.
Er vel stille før stormen nå tenker jeg. Kan bli spennende om vi berger med strøm de neste 12-16 timene. Er sannelig ikke sikket på hvor lenge stormen skal vare heller jeg.

Nå er hunden omplassert igjen, og det ble veldig trist og tomt i leiligheten. Merkes veldig godt når man kommer hjem, når man skal legge seg,  når man står opp fremover tenker jeg. Tårene kom selvfølgelig, men ble ikke krampegråt. Akkurat det trenger ikke kjæresten å se helt enda. Noen ting kan vente litt lengre før han ser av meg /hehehe

Formen er fremdeles crappy da. Hodepine i hele dag, feber, tette bihuler og vond hals. Men knasker paracet og satser på at alt er mye bedre i morgen :)

Nå begynner kjæresten å bli rastløs, så jeg får være sosial med ham på resten av turen. Ha en nydelig kveld folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar