onsdag 13. januar 2016

Manglende fokus!

I dag skulle jeg få strikka masse, skulle også lage noen utkast til blogginnlegg. Men hva skjer?
Joda, jeg sitter veldig godt planta i sofaen og ser en serie på Netflix og trykker på spill på mobilen.
Dette blir det sannelig ikke gjort mye fornuftig av!

Men serien jeg ser på er faktisk veldig spennende, så jeg blir nok sittende noen episoder til før jeg evt gidder å røre på meg. Jeg ser på The 100.


Så nå som jeg har fått ut dette innlegget, skal jeg ta strikkinga i hendene og forhåpentligvis få strikka opp ett nøste eller 2. Kanskje denne blir litt lengre iløpet av kvelden :)


Om noen har tips til bra filmer/serier på netflix, let me know :) Trenger noe å se på mens jeg strikker :)

Håper dere alle har en fin dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar