onsdag 27. januar 2016

Halvveis

Da har man kommet til midten av uka. Jeg sliter veldig med prolaps og isjas for tida, så det blir nok bare korte innlegg herfra til formen er bedre.


Sover dårlig og lite. Våkner hver gang jeg rører på en fot, og har ganske kraftige smerter. Men sov litt mer og litt bedre i natt enn sist natt, så det går fremover :-)
Kjæresten kom innom i gårkveld og pjuska meg i panna, så jeg sov litt da. Litt kjipt å bruke tida med kjæresten til å sove, men sleit skikkelig med å holde øynene åpne. Så, tilgi meg kjære <3

I dag skal jeg slappe av mest mulig, håpe på at formen bedrer seg. Ikke fullt så vondt i dag som det var i går. Men skulle vel vært flinkere til å bruke krykkene. Da går det over fortere.

Ellers så skal jeg prøve å få skrevet noen seriøse, ærlige og dype blogginnlegg fremover. Så kan jeg få sagt min mening om ting. Skulle egentlig vært politiker jeg, men er for sjenert *S*
Kanskje noe å vurdere senere når jeg får mer kontroll på rødming og slikt.

Ha en super dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar