søndag 10. januar 2016

En kosedag av de skjeldne!

Dette blir ett kjapt innlegg uten bilder og stæsj, for her er det barn i fokus i helga.
Helga starta supert med besøk til mamma, så plukka jeg opp mellomste barnet og kjørte hjem. Vært veldig kaldt de siste dagene, så det var deilig å komme hjem på fredag ettermiddag.

Vi koste oss med taco og tv, slappa av og snakket om egentlig alt og ingenting. Kjæresten kom innom en liten tur. Da vi skulle legge oss plasserte jeg mellomste barnet på sovesofaen, nesten kuldegrader på soverommene. Selv la jeg meg i senga mi, men måtte stå opp og finne en varm genser, sokker og ullsokker. Enda ble det for kaldt. Men fikk litt søvn da.

Dagen i dag, egentlig i går da, men altså lørdag, startet ganske rolig her. Mye prating om alt mulig. Litt uttpå ettermiddagen dro vi ned til sentrum og møtte yngste barnet. Kjøpte masse snop og dro på kino. Herfra til Flåklypa skapte endel latter til oss alle sammen.
Nå i kveld har vi bakt sjokolademuffins og kvæfjordkakemuffins. Sistnevnte så ikke lekker ut, men de smakte fortreffelig *smiler*

Så ble det noen timer monopol, og vi har kost oss masse. Fremdeles veldig kaldt på soverommene, så nå har vi ordnet oss og fiksa liggeplass til alle på stua. Håper virkelig kulda gir seg snart nå.

Håper alle har en like fin helg som meg!
Sove godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar