søndag 24. januar 2016

Trist i kveld

Jeg har tidligere skrevet om at jeg kanskje er for åpen, ærlig og rett frem. Jeg ser på det som en positiv ting, for da slipper folk å lure på hvor de har meg, hva jeg mener, føler og hva jeg står for.

Men noen ganger klarer jeg å fucke ting opp så sykt. Nettopp fordi at jeg sier ting for rett ut. I kveld tror jeg kanskje jeg har ødelagt litt for meg selv, men er ikke sikker.

Jeg håper at kveldens prat fører til bedre kommunikasjon og mer tålmodighet. Nå frykter jeg at resultatet blir stikk motsatt, så er litt lei meg.Akkurat nå er vel frykten for å ha fucka opp større enn håpet.
Men håpet kan ingen ta fra meg. For jeg vet hva jeg vil med livet mitt,  med fremtiden. Jeg vet nøyaktig hvem jeg vil ha med meg inn i fremtiden, både av kjære og venner. Så spørs det bare hvem som vil følge meg på denne reisen.

Tror jeg legger meg på sofaen med en film og roer ned hodet. Det er rimelig rotete nå, og tankene surrer vilt! Så får jeg bare krysse fingrene for at ting ordner seg.

Sove godt og drøm søtt alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar