fredag 15. januar 2016

koselig med besøk

Nå har jeg hatt besøk av ei venninne jeg ikke har sett på mange år. Det verste er at hun bor bare ca 4 mil unna meg! /skammeseg

Hun har en nydelig labradoodle som jeg kanskje skal passe om hun skal på tur og ikke kan ha med voffsen.
Gleder meg veldig til å møte hunden igjen, og evt prøve å ha henne her ei natt.
Men gleder meg også til å møte venninna mi igjen selvfølgelig. Jeg er altfor dårlig på å besøke folk, og invitere dem hjem til meg. Dette må jeg seriøst endre på!


Nå kan helga straks begynne, er ikke mye igjen her nå før helgavasken er helt ferdig og jeg kan ta meg en dusj og slappe av forran TV'n. En herlig følelse når man har kommet i mål med dagens gjøremål. Det skal bli skikkelig deilig å legge seg i kveld kjenner jeg.



Ha en nydelig fredagskveld, og kos dere masse :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar