onsdag 20. januar 2016

Midt i uka

Onsdag, midt i uka, nærmer seg helg. Gleder meg masse til helga!
Nå har jeg lufta voffs, måka litt snø, koka kaffe til kjæresten står opp og vaska kopper. Så da kan man vel sette seg ned å skrive litt her med god samvittighet.



Siste dagene har kjæresten forandra seg mye, litt rart, men kjempekoselig! Han har sluppet seg løs mer, og det er deilig å se ham smile så mye.  Stortrives for tida jeg. Kan vel ikke forvente at det skal være slik for alltid, men får nyte det mens man kan :)



Må vel finne på noe lurt i dag. Planlegge middagen i god tid, slik at det ikke blir stress akkurat når maten skal lages. DET er jeg veldig flink til. Bestemmer meg for hva jeg skal lage akkurat når jeg begynner å skal lage maten, da er det litt dumt om maten ligger i fryseren. Så nå skal jeg sjekke fryseren og ta opp noe til i ettermiddag.  Skal leke husmor bittelitt, kanskje jeg scorer noen husmorpoeng også :)



Ha en herlig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar