mandag 11. januar 2016

effektivitet?

I dag har jeg egentlig planer om å shine litt i min ringe bolig. Men sliter litt med å komme igang. Så egentlig skulle jeg nå skrive en liten liste over ting jeg skulle få unna i dag, men valgte isteden å skrive ett innlegg her isteden. Mye koseligere enn husarbeid *S*

Jeg er veldig effektiv når jeg bare starter, men det å komme seg opp og begynne, DET er veldig vanskelig enkelte dager. Jeg har hvertfall fått rydda salongbordet og i sofaen, så nå skal dere få se den nye sofaen min :)


Ble ganske koselig det. Har enda mye som skal henges opp og settes på plass etter flyttinga, men er enda litt på pause etter operasjonen. Så jeg tar litt etter hvert enda ett par uker.

Nå skal jeg være litt effektiv da, vaske kopper og klær og få bretta noe klær. Jobber med 3 andre innlegg også, så jeg går og grubler litt på dem mens jeg gjør andre ting :)

Håper dere alle sammen har en nydelig dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar