mandag 25. januar 2016

Typisk

Hadde veldig god tid i dag, så da skulle jeg lage middag og spise før jeg skulle dra på butikken. Så reagerte jeg på maten, og sliter endel etter det. Men straks skal jeg gå ned til butikken og handle litt.

Spent på om jeg finner ut når bussen går oppover igjen, så jeg vet ca når jeg kommer meg hjem igjen :) har funnet frem broddene, så jeg skal komme meg trygt nedover :)



Hadde store planer for dagen, men typisk, så blir det ikke slik man har tenkt. Så da får man gjøre det beste ut av det, og se om man kan få retta opp det som ikke gikk etter planen. Skal få spart opp endel penger fremover så jeg får kjøpt meg bil. Forhåpentligvis blir det til sommeren :)

Men nå må jeg få på meg refleks og brodder og komme meg på butikken. Ha en nydelig dag vidre folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar