onsdag 20. januar 2016

Når følelsene renner over

I går kveld da jeg lufta voffsen, kjikka jeg inn stuevinduet. I sofaen på kjæresten, og jeg kjente en flom av følelser. Dette er litt kliss, men jeg ble så overvelda der og da.



For det første, så kjente jeg på hvor mye denne mannen betyr for meg. Så kjente jeg på hvor stolt jeg er. Stolt over å få være kjæresten hans! Stolt over at han vil ha meg som kjæreste!

Den samme følelsen kjenner jeg på når jeg våkner på natta og kryper tett inntil, jeg føler meg som verdens heldigste! Kunne ikke vært lykkeligere om jeg hadde vunnet toppremien i lotto.

Samtidig som at jeg har så mye følelser, så er jeg redd for å bli for intens, så jeg tar meg selv i å holde litt tilbake. Det er kanskje ikke så veldig bra, men jeg er klar over det og jobber med saken :)

Jeg har en flom av følelser inni meg, en stor flokk sonmerfugler.... Må vel slippe ut noen sommerfugler, for det kribler veldig i magen. Gleder meg veldig til fremtiden :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar