fredag 15. januar 2016

JA, jeg har fått meg kjæreste!!

Utgangen av 2015 ble bedre enn jeg kunne håpet på. Jeg møtte en herlig fyr og falt totalt! Og like før jul ble vi sammen.
Jeg er så ubeskrivelig lykkelig og jeg gleder meg til hver eneste dag.

Det er enkelte ting som er vanskelig når man blir kjent med en ny partner, for det er ikke alle som er like lette å lese. Jeg har mange ganger hatt følelsen av at han ikke har hatt følelser for meg, og jeg har nesten blitt overraska når han plutselig har vist at han ER glad i meg!



Ikke alle har like lett for å snakke om ting som meg, og det glemmer jeg noen ganger. Jeg er vel litt for åpen, ærlig og rett frem enkelte ganger. Og jeg glemmer da noen ganger at ikke alle er slik.
Da kan jeg bli ekstra usikker og jeg vet ikke helt hvor jeg har folk, og jeg har en stygg tendens til å overtenke saker og ting.

Det er ikke alle dager det er like lett å være glad i ham, for han er ikke flink til å si at han er glad i meg og slikt. Men plutselig så viser han det på en fin måte, og da føles alt så innmari herlig. Lenge siden jeg har vært så lykkelig!

Etter hundene ble omplassert (se innlegg Ett forferdelig valg...), så har kjæresten vært her for meg og fått meg til å tenke på andre ting.
Og det har gjort meg veldig godt!



Jeg har faktisk hilst på familien hans, og DET var skummelt altså! Mest skummelt å møte foreldrene, MEN det gikk bra :)
Jeg må vel ta ham med og presentere ham for mamma en dag, barna mine har fått hilst på ham, og de har virkelig akseptert ham. Så da kan jo dette bli noe veldig bra :)

Jeg gleder meg veldig til fremtiden nå, og jeg håper og tror at ting begynner å gå min vei nå :)

Ha en herlig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar