mandag 18. januar 2016

Mandag mårra blues

Ikke akkurat blues da, men her rockes mandagen igang. Medisiner inntatt, hund lufta, snø måka. Da kan man vel slappe av litt og håpe på en koselig dag.
Det har snødd masse i natt,  og det ser ikke ut til at det skal stoppe enda.



Sov ikke så veldig godt i natt, men skal nok holde meg våken i dag uansett. Spent på om det kommer pakke i posten til meg i dag, har bestilt noe småtteri som jeg venter på :) Nå fyrer jeg litt i ovnen og bare koser meg.



Blir spennende å se hva denne dagen bringer. Har veldig lyst til å stikke en liten tur på lagret og hente ett par kasser. Men får se om jeg tar det en dag det ikke er kaos på veiene, tar ikke sjangsen på å bli påkjørt når jeg går nedover!

Ha en supernydelig mandg alle sammen, måtte dagen bringe gode nyheter til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar