tirsdag 19. januar 2016

Shopping

Hver gang jeg beveger meg inn på kjøpesenter,  så kjenner jeg at jeg virkelig misliker shopping! Jeg får rett og slett noia! Det er trengsel, kan ikke snu seg uten at det er folk over alt. Ja, jeg har kanskje ett snev av sosial angst!



De eneste butikkene jeg liker å være på, er biltema, jula, clas ohlsson og slike butikker. Og slike små, intime interiørbutikker, gammeldagse småbutikker. Slike som har litt av alt! Da kan jeg gå rundt og se. Muligens mer trengsel av folk der, men slike butikker er koselige.



Og så lenge de har varer som reflekterer mine interesser, så kan jeg tussle rundt der. Bil, data, interiør og duppedingser. Da er jeg fornøyd ;)

Men jeg blir så frustrert like før helligdager, om butikkene skal være stengt i 3 dager i strekk, så handler folk som om det skal være stengt i 3 uker. Set ikke poenget med det jeg. Så lenge det ikke er supertilbud på enkelte varer, så trenger man ikke hamstre for de neste 3 månedene liksom.



Men nå skal jeg slutte å gruble litt, og få laga middag. Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar