mandag 7. mars 2016

Avklaring!

Da har man endelig fått litt klarhet angående fremtiden. Så nå håper jeg virkelig at alt ordner seg og at ting skjer som de er planlagt.

Det har vært  noen tøffe dager, men det må man bare regne med. Motgang gjør sterk, og nå er jeg sterk nok føler jeg. Tar gjerne  noen måneder med medgang og plankekjøring nå.

Det er veldig tungt og kjipt når usikkerheten river i kroppen, når man ikke vet hvilken vei man skal gå. Når man ikke har noe som er sikkert angående fremtiden.

Men når brikkene begynner å falle på plass, og man får avklart viktige ting i livet, så blir man så glad og letta. Man får sommerfugler i magen og kjenner på at man gleder seg til fremtiden.

Det gjør så godt å ha ting å glede seg til! Og enda bedre er det når man vet mer eksakt når det positive i fremtiden skjer. Da kan man gå og glede seg skikkelig. Jeg har ikke alle tidsperspektiver iorden enda, men jeg vet at ting skjer fremover.

Sist uke var veldig tung for meg, det skjedde litt for mye negativt i livet mitt, og jeg gikk rett ned i kjelleren. Nå er det ei ny uke, og jeg håper virkelig den blir tusen ganger bedre enn den forrige. Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste for at denne uka skal bli så bra som mulig.

Ha en nydelig dag videre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar