onsdag 9. mars 2016

Ferdigstillelse

God morgen!

Da har jeg karret meg opp fra senga og halvveis åpnet øynene. Kaffen til min kjære er satt på, og jeg skal bare sitte her og slappe av mens jeg våkner i ett greit tempo.

Har sovet veldig godt i natt også, begynner å bli bra dette nå. Krysser fingrene for at det forsetter slik.
Litt skuffende å våkne til minusgrader da, rype 3,4, men fuglene synger og det blir nok snart plussgrader og snøsmelting :) Sola skinner hvertfall, og det er ett godt tegn!

I dag skal boden bli ferdig, og fryseren skal settes ut dit. Kanskje jeg får bært alt fra gangen til garasjen også, slik at det blir koselig i gangen igjen. Må vel støvsuge litt og få unna støvet som blåste inn i går etter saginga. Blir nok litt mer i dag. Tror dette blir veldig bra :)

Nå må jeg bare lage frokost, spise den og komme igang slik at jeg blir ferdig i dag. Lyst til å finne på noe gøy i ettermiddag også, så håper energien holder ut dagen.
Kjæresten sover enda, og han skal få sove litt til, så får jeg heller fikse frokosten hans etterpå ;)

Ha en super dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar