fredag 4. mars 2016

God fredag

Så var helga her, og for første gang på lenge gruer jeg meg til helg.
Som regel er jeg veldig glad i helgene tid sammen med sine kjære, nyvaska leilighet, film og kos.

Men denne helga gleder jeg meg ikke til. Nå har jeg sittet her alene siden tirsdag, og jeg vet ikke hva som egentlig skjer. Vet ikke om jeg skal fortsette å jobbe mot det målet som er satt, eller om jeg skal skrinlegge alt og starte med nye planer.

Usikkerheten er ikke bra. Søvn og matinntak har vært heller dårlig denne uka. Så nå håper jeg på ei god natts søvn snart. Og ei løsning så jeg klarer å spise uten at det kommer i retur.

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på _praten_  den som kan avgjøre fremtiden min. Jeg er så nervøs for utfallet at jeg er kvalm. Og ettersom jeg ikke vet når den praten blir, så blir jeg veldig rastløs.
Så nå håper jeg den praten blir snart.

Skulle egentlig tusle en tur til sentrum i dag, for selvfølgelig måtte det komme pakkelapp i posten både i går og i dag. Men får fikse det i morgen.
Får akkurat plass til en 6 pakning brus (1,5l flasker) i sekken min, så det blir nok dagens shopping i morgen.

Men nå skal jeg vente litt til her. Finne en film eller noe mens jeg venter kanskje. Håper dere alle har en fabelaktig fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar