lørdag 26. mars 2016

Nesten over

Da har vi kommet til påskeaften, og om bare 2 dager er årets påske over.
Vi koser oss masse her, og jeg gruer til barna drar.
Det kommer til å bli fryktelig stille i huset!

Vi har spilt endel kort disse dagene, og sett filmer. Vært med barna i skateparken, sparka litt fotball og spist godis. Vi har jo spist mat også da selvfølgelig ;)

I dag blir det en bitteliten tur på butikken, skateparken og sikkert kortspilling/film/snop i kveld. Jeg skal få unna oppvasken før dagen kommer skikkelig i gang her. Frokosten har jeg allerede fått i meg. Og barna mater naboens kaniner.

Uteplassen er nesten klar til bruk nå, og jeg kjenner jeg er helt klar for varme kvelder der ute. Kanskje få i en terrassevarmer slik at man ikke trenger å vente på den store varmen :)

Egentlig har vi planlagt kino i dag, men man blir ikke helt enig om hvilken film man skal se. Så vi får diskutere det litt. Blir vi ikke enige får vi finne på noe annet. Jeg har veldig lyst til å ta med barna på gokartkjøring, så nå skal jeg sette meg ned å finne ut om det er en mulighet :)

Ha en nydelig påskeaften alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar