onsdag 16. mars 2016

Onsdag

God morgen alle herlige folk! Ny dag, nye muligheter. Nå er det bare å utnytte dagen!

Har regna mye her i natt, og snømengden er halvert siden søndag, så nå øyner jeg virkelig ett håp om snøfritt og vår! Gleder meg til å få ordnet uteplassen, og håper på mange fine, varme vår/sommer og høstkvelder.

I dag skal det visst fikses bil. Skifte ei fjær og ett fjærbeinslager, det kan bli spennende. Lenge siden jeg holdt på med slikt. Men synes det er veldig gøy da :)

I går var jeg faktisk så flink at jeg var i fryseren og tok opp til dagens middag, så da tar det litt kortere tid å lage den også :) Er ikke så veldig glad i å stå på kjøkkenet jeg. Frokosten er helt ok å lage, for det er gjort på 2 minutter ;)

Fikk ikke skrevet de innleggene jeg hadde planer om i går, men fikk rydda ganske mye på Facebook.  Og det trengtes så jeg. Enda litt flere grupper og sider jeg skal ut av, men fikk tatt det verste i går.

Nå må jeg sette på kaffe og fikse frokost. Kanskje jeg rekker å skrive ett innlegg eller 3 før jeg vekker kjæresten. Greit å ha noen innlegg liggende på lur tilfelle jeg ikke har tid eller ork til å skrive en dag :)

Håper dere alle får en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar