onsdag 2. mars 2016

Sløvedag

I dag har jeg stort sett bare ligget på sofaen og holdt rundt puta til ham jeg har kjær. Vært ute på en gåtur, da ryggen skreik etter det. Men rett på sofaen igjen etterpå.

Prøvde å spise litt, men det gikk sjeis, så drøyer til i morgen og håper at jeg er i bedre form da. Kjipt når maten kommer i retur. Hater det der, føles som om jeg kveles og kommer til å dø.

Slapp og i dårlig form når jeg ikke klarer å spise, men kan fint ligge å snuse i puta til min kjære jeg. Er så trøtt og uopplagt at øynene går i kryss snart. 4-5 timers søvn på 2 døgn er for lite. Så jeg vurderer om jeg må ta en pille i kveld.

Kjenner på ett sykt savn, det er helt forferdelig. Liker ikke å ha det slik jeg. Men man styrer ikke alt selv, så da får man bare ta det som det kommer.

Jeg fikk hvertfall skrevet ferdig sangteksten jeg hadde begynt på, og resultatet ble ikke så verst. Noe småtteri jeg må jobbe videre med, men greit å ha noe å gjøre også.

Bare den blir ferdig til den dagen jeg evt skal gifte meg, så er det helt greit. Så jeg har god tid til å få den ferdig ;)
Så da er kjolen klar, og sangen jeg skal gå opp til alteret til. Så da mangler man bare brudgom , frieri og en dato å planlegge frem mot.
Det blir nok ikke helt som planlagt, men en gang i tiden blir det nok min tur.

Nå skal jeg klemme puta litt ekstra, snuse inn lukta av min kjære og savne litt igjen. Se om jeg finner en serie eller noe på Netflix også. Få tiden til å gå.

Ha en nydelig kveld alle sammen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar