torsdag 3. mars 2016

Sliten nå

God morgen alle sammen!

Da har vi kommet til torsdag, og helga nærmer seg. Den ser jeg ikke frem til denne gangen. I det store og hele, så er det veldig lite jeg ser frem til for tida. Kun tida med barna, det er noe jeg kan se frem til, for det vet jeg når skjer.

Natta har vært kjip igjen. Å ligge i mørkret og håpe på å sove, for så å sove bare 15-20 minutter i gangen, det er slitsomt. 8 timer i natt hadde jeg satt et forbud på meg selv, ikke mobil, pc, tv eller skrivesaker. Men det hjelper jo ikke når man ikke finner ro i kroppen og får sove. Jeg våknet ca kl 7, og hadde enda 2 timer igjen av forbudet mitt. Så jeg begynte å lage middagen til i dag. Ble ca 3 timer smådupper i natt. Så da er man på 7-8 timers søvn på 3 netter.

I går skulle det egentlig snakkes om fremtiden, hvordan skal ting bli, hvordan skal jeg legge opp løpet mitt fremover. Men da kvelden kom og det ble avlyst knakk jeg sammen og fikk en ny nedtur. Så kvelden og halve natta gikk med til å gråte. Nå synes jeg det er på tide med en stor opptur, en opptur som kan roe ned hodet og kroppen min slik at jeg klarer å sove og spise.

I dag har jeg ikke lagt noen planer, men jeg håper den praten som ble avlyst i går, blir tatt i rett tid i dag. Så kanskje jeg kan klare å holde på maten. Kjenner at jeg må ta en pille I kveld slik at jeg får hvilt litt og sovet noen timer. For å gå slik på felgen kan jeg ikke gjøre stort lengre.

Skriver litt dagbok for tiden, og får ut mye gjennom skriving. Nå funker det ikke å holde rundt puta til min kjære heller, for det lukter ikke ham av den lengre. Så jeg må vel bare skifte sengeklær i dag. Det blir isåfall den eneste planen jeg har for dagen.
Ellers blir jeg vel sittende å se serie resten av tiden.

Ha en nydelig dag alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar