torsdag 10. mars 2016

Torsdag

Denne uka har egentlig gått fort, tenk at det er torsdag allerede!
Våknet tidlig i dag også, men har sovet godt så har vel fått den hvilen jeg trengte i natt.

Det er faktisk ikke minusgrader ute! Nesten 1 pluss og sol. Fuglene synger og jeg koser meg. Det melder mildt og regn fremover, så jeg ser våren rett rundt hjørnet nå. Det smelta godt ute her i går hvertfall.

Fikk nesten ferdig boden i går, så håper den blir helt ferdig i dag. Men først skal jeg være med ett barn på bup :)
I morgen kommer barna, og jeg gleder meg masse! Må vel en tur og hamstre smågodt og grillpølser på priskrigen i dag. Og har en plan om å lage eggsalat i ettermiddag. Vi må kose oss litt :)


I går hadde vi besøk like utenfor huset her. En stor elgku som hadde forvillet seg inn i boligfeltet. Samtidig gikk det en selger fra Sector Alarm rundt her, han var litt skeptisk da elgkua gikk så nærme. Litt gøy å se på ;)

Ha en nydelig dag alle sammen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar